Visit Hyundai in your country
Side front view of white Ioniq plug-in Hybrid

IONIQ Plug-in
Hibrid

Hər iki dünyanın ən yaxşısı

Performans

"IONIQ Plug-in" Hybrid-in iki ürəyi enni zamanda döyündükdə, 1.6 L benzin mühərrikin ve elektrik mühərrikinin toplam gücü çox 141PS'ye çatır. Onlar da şərait tələb etdiyi kimi müstəqil fəaliyyət göstərirlər. Belə ki, təmiz elektrik, hibrid və qazla çalışan idarəetmə rejimləri arasında keçidlər vardır ki, bu keçidləri hissetməyəcək qədər zəifdir. Təmiz elektrik rejimində "IONIQ Plug-in" hibridinin yürüş məsafəsi 8,9 kVt / s lityum-ion polimer batareya ilə 63 km-ə qədərdir.
Kappa 1.6L atkinson-cycle Gdi engine and 44.5kw Hybrid electric motor

6 pilləli ikiqat muftalı ötürücü tipi

Hyundai 6 pilləli ikiqat muftalı ötürücü tipi (DCT-Dual-clutch transmission) xoş sürücülük təcrübəsi yaşamaq üçün sürətli geribildirim təmin edir.
6-speed Dual Clutch Transmission (DCT)

Optimizə edilmiş mühərrik / Motorun işləməsi

  • Comparison of EV mode and HEV mode in stop
    07

    Stop - Mühərrikin saxlanılması

    Avtomobil hərəkətdə olmadığı zaman həm mühərrik, həm motor avtomatik dayanır.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at startup
    01

    EV / HEV rejim seçimi

    Sıfır emisiya yaradan təmiz elektrik rejimi və ya hibrid rejimi arasında keçid edin. Hibrid rejimində, benzin mühərriki yanacaq sərfiyyatını ən üst həddə çatdırmaq üçün elektrik mühərriklə paralel çalışır.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at low speed
    02

    Aşağı sürət - Elektrik Mühərrik (EV rejimi)

    "IONIQ Plug -in" hibrid yalnız öz sıfır yanacaq sərfiyyatı ilə nəticələnən elektrik mühərriki ilə çalışır.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at accelerate
    03

    Sürətləndirmə - Mühərrik və Elektrik mühərrik

    Kappa 1.6 GDi mühərriki avtomatik işə düşür və
    elektrik mühərrik qənaətli yanacaq sərfiyyatı üçün qüvvəni təmin edir.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at accelerate and uphill
    04

    Sürətləndirmə və Qalxma - Mühərrik və Elektrik mühərrik

    Kappa 1.6 GDi mühərriki avtomatik işə düşür və
    elektrik mühərrik qənaətli yanacaq sərfiyyatı üçün qüvvəni təmin edir.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at steady driving.
    05

    Sabit idarəetmə - Mühərrik

    IONIQ stabil olaraq orta sürətdən yüksək sürətə doğru hərəkət zamanı yalnız öz mühərrikini istifadə edərək çalışır.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at decelerate
    06

    Yavaşlama - Yenidən doldurma

    Mühərrik söndürülür və kinetik enerji əyləclərlə tutulur və
    batareyanın enerji ilə doldurulması üçün elektrik enerjiyə çevrilir.
  • Comparison of EV mode and HEV mode in stop
    07

    Stop - Mühərrikin saxlanılmas

    Avtomobil hərəkətdə olmadığı zaman həm mühərrik, həm motor avtomatik dayanır.
  • Comparison of EV mode and HEV mode at startup
    01

    Elektrik Mühərrik ( EV rejimi)

    "IONIQ Plug -in" hibrid yalnız öz sıfır yanacaq sərfiyyatı ilə nəticələnən elektrik mühərriki ilə çalışır.

01020304050607
EV and HEV mode selection button

EV / HEV rejim seçimi

Sıfır emisiya yaradan təmiz elektrik rejimi və ya hibrid rejimi arasında keçid edin. Hibrid rejimində, benzin mühərriki yanacaq sərfiyyatını ən üst həddə çatdırmaq üçün elektrik mühərriklə paralel çalışır.
Triple layer dash insulation pad

Üç qat panel izolyasiya örtüyü

Mühərrikin səsininın salona daxil olmasını azaldaraq, daha səsis sürüşü təmin edir. (PET+TPE+PU)
Dash panel optimization

Optimallaşdırılmış ön konsol paneli

Fərqli qalınlıqlara sahib panellərin optimal olaraq birləşməsi sayəsində avtomobil içərisində titrəşim və gurultu vəsiyyəsi azalır.
notice close